مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 15:452021-03-29سياسي

تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه مهمترین ویژگی سپاه است


امام جمعه یزد با بیان این که سپاه پاسداران پرچم انقلاب اسلامی و پاسدار خون شهداست، گفت: تبعیت بی چون و چرا از مقام معظم رهبری مهمترین ویژگی سپاه در امور مختلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار با فرمانده کل سپاه که به منظور شرکت در اجلاسیه دومین کنگره ملی شهدای دارالعباده به استان یزد سفر کرده است، با بیان این که انقلاب اسلامی ایران نظام خدایی است، اظهار کرد: امام خمینی ره انقلاب اسلامی را برای تقویت دین و رضایت خدا و خدمت به بندگان خود پایه گذاری کرده است.

وی بندگی خداوند متعال را مهمترین هدف انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: شهدا مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران هستند و به منظور حراست از مکتب ناب محمدی خون با ارزش خود را فدا کردند.

امام جمعه یزد با بیان این که خدمت به بندگان خدا و رضایت الهی باید اولویت اجرایی تمام مسئولان نظام باشد، گفت: حرکت در مسیر خدا انسان را به سعادت می رساند و مقام معظم رهبری هم با توصیه های مکرر و مستمر ملت و مسئولان کشور را به حرکت در مسیر رضایت خداوند توصیه می کند.

ناصری یزدی با بیان این که سپاه پاسداران پرچم انقلاب اسلامی و پاسدار خون شهداست، تصریح کرد: تبعیت بی چون و چرا از مقام معظم رهبری مهمترین ویژگی سپاه در امور مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه مهمترین ویژگی سپاه است

تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه مهمترین ویژگی سپاه است