مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 07:202021-03-28دانش

مرحله دوم تست انسانی واکسن رازی کوو پارس خرداد 1400 آغاز می شود


ره گزارسش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فلاح مهرآبادی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا در این خصوص توضیح داد: پیش بینی می شود نتایج مرحله اول تست انسانی اردیبهشت ماه در اختیار سازمان غذا و دارو و کمیته اخلاق در پژوهش قرار گیرد .

- معاون تحقیقات و فناوری مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: با ادامه روند فعلی فعالیت ساخت واکسن کرونا، مرحله دوم تست انسانی واکسن رازی کوو پارس از خرداد ماه 1400 آغاز می شود.

ره گزارسش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فلاح مهرآبادی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا در این خصوص توضیح داد: پیش بینی می شود نتایج مرحله اول تست انسانی اردیبهشت ماه در اختیار سازمان غذا و دارو و کمیته اخلاق در پژوهش قرار گیرد و پس از صدور مجوز از سوی این سازمان، مرحله دوم آغاز خواهد شد.

وی تعداد داوطلبان مرحله دوم تست انسانی این واکسن را 500 نفر اعلام کرد و گفت: این نفرات در 2 گروه 250 نفره وارد این طرح مطالعاتی می شوند.

فلاح به تعداد داوطلبانی که تاکنون واکسن رازی کوو پارس را دریافت کردند، اشاره کرد و افزود: تاکنون 80 داوطلب مرحله اول تست انسانی رازی کوو پارس واکسن خود را دریافت کردند و به بقیه هم به احتمال زیاد تا پایان این هفته واکسن تزریق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله دوم تست انسانی واکسن رازی کوو پارس خرداد 1400 آغاز می شود

مرحله دوم تست انسانی واکسن رازی کوو پارس خرداد 1400 آغاز می شود