مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 06:352021-03-28حوادث

کشف 20 کیلوگرم مواد مخدر در قروه طی 24 ساعت گذشته/11 دستگاه ماینر قاچاق کشف شد


جانشین فرمانده انتظامی کردستان گفت: طی 24 ساعت گذشته بیش از 20 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان کشف شده است.

- سردار رسول برزویی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، به کشف 20 کیلو و 375 گرم مواد مخدر طی 2 عملیات جداگانه در قروه خبر داد و اظهار کرد: با اشراف عملیاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر کردستان این محموله ها شناسایی و توقیف شدند.

وی افزود: بر این اساس شخصی که در محور همدان به قروه در حال انتقال مواد مخدر بود شناسایی و خودروی وی متوقف شد که در بازرسی از خودروی مورد نظر 19 کیلو و 230 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد: همچنین در عملیاتی دیگر ماموران مبارزه با مواد مخدر قروه به یک دستگاه تریلی مشکوک شده که خودروی مورد نظر را توقیف می کنند.

سردار برزویی یادآور شد: با هماهنگی مراجع قضایی بازرسی از خودروی مورد نظر انجام شده که مقدار یک کیلو و 145 گرم مواد مخدر از نوع تریاک نیز از این خودر کشف شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از کشف 11 دستگاه ماینر قاچاق در محور دیواندره خبر داد و بیان کرد: ماموران مبارزه با قاچاق این شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری در یکی از محورهای دیواندره مشکوک شدند که آن را متوقف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 20 کیلوگرم مواد مخدر در قروه طی 24 ساعت گذشته/11 دستگاه ماینر قاچاق کشف شد

کشف 20 کیلوگرم مواد مخدر در قروه طی 24 ساعت گذشته/11 دستگاه ماینر قاچاق کشف شد