مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 05:202021-03-28سياسي

آزادی محسن عیدی امامِ حاضر در آستانه نیمه شعبان


یک هیئت مذهبی در گیلان نذورات و احسان مردم را در آستانه میلاد مولود نیمه شعبان جمع آوری و منابع جمع آوری شده را خرج آزادی یک زندانی غیر عمد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، شیعیان جهان اسلام در پس فراز و نشیب های قرن ها و سده ها در فراق امام زمانشان که قصیده انتظار را سروده و اشک ها و ماتم ها ریخته اند، روزها و شب ها را به وصل یارشان به تیرگی سپری کرده اند و در کنار دعا برای ظهور حضرتش، باایمان، رعایت تقوا و همچنین عمل صالح مهر و محبت خود را به رخ می کشند.

وقتی عید بزرگ نیمه شعبان فرامی رسد همه شیعیان جهان اسلام در تکاپویی جشن و سروری می شوند تا بتوانند عشق، ارادت و مودت بین خود و امام غائبشان را اثبات کنند و همه ساله در ایام منتهی به عید بزرگ نیمه شعبان کوچه ها و خیابان ها چراغانی و شهر پر از شیرینی و شربت می شد و مردم این عیدالله را به نیکی جشن می گرفتند.

با شیوع ویروس کرونا و همه گیری آن، امسال نیز کوچه ها و خیابان ها در حال آذین بندی هستند و شهر مهیای جشن بزرگ نیمه شعبان می شود اما در آن خبری از ازدحام جمعیت و پخش غذا و شیرینی نیست و مردم در تلاش هستند تا میلاد یگانه منجی عالم بشریت را به گونه ای دیگر گرامی بدارند و جشن بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی محسن عیدی امامِ حاضر در آستانه نیمه شعبان

آزادی محسن عیدی امامِ حاضر در آستانه نیمه شعبان