مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 04:252021-03-28سياسي

واکسیناسیون با سرعت کمی پیش می رود


دبیر شورای عالی نظام پزشکی کشور با بیان اینکه متأسفانه درصد تلفات کادر درمان کشور ما در رده های بالای جهان بوده است، گفت: واکسیناسیون جامعه پزشکی شروع شده ولی سرعت آن کمتر از چیزی است که باید باشد.

- ایسنا/اصفهان دبیر شورای عالی نظام پزشکی کشور با بیان اینکه متأسفانه درصد تلفات کادر درمان کشور ما در رده های بالای جهان بوده است، گفت: واکسیناسیون جامعه پزشکی شروع شده ولی سرعت آن کمتر از چیزی است که باید باشد.

محسن مصلحی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه جهش در بیشتر ویروس هایی که دستگاه تنفسی را درگیر می کند همیشه مشکلاتی ایجاد کرده است، اظهار کرد: البته الزاما هر جهشی بد نیست و برخی جهش ها باعث ضعیف تر شدن ویروس می شود که متوجه آنها نمی شویم، درحالی که برخی جهش ها باعث می شود قدرت سرایت، بیماری زایی و شدت بیماری بیشتر شود، مثل برخی جهش های اخیری که در ویروس کرونا اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه جهش های اخیر ویروس کرونا که ابتدا در انگلیس شناسایی شد، باعث چسبندگی بیشتر ویروس به سلول ها، سرایت بیشتر و گاهی ایجاد بیماری شدیدتر شده که اصطلاحا موج چهارم کرونا را در ایران به دنبال داشته است، گفت: به دنبال این جهش، تظاهرات ویروس کرونا متفاوت از قبل شده و گروه های سنی بسیاری از جمله کودکان را به صورت فراگیر می تواند درگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون با سرعت کمی پیش می رود

واکسیناسیون با سرعت کمی پیش می رود