مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 19:352021-03-27بين الملل

یمن: نبرد مأرب به زودی به اهداف خود خواهد رسید


نائب رییس ستاد نیروهای مسلح یمن با بیان اینکه نزدیکی نیروهای یمنی به پایگاه گروه های تکفیری مرتبط با آمریکا نگرانی این کشور را برانگیخت، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی الموشکی نائب رییس یمن گفت: آمریکایی همین که دیدند ما به پایگاه های گروه های تکفیری مرتبط با آنها نزدیک شدیم، نگران شدند و ادامه جنگ برای نیروهای متجاوز به خصوص از نظر هزینه های مالی غیرممکن شده است.

وی افزود: ائتلاف عربی در ابتدا متشکل از 17 کشور بود و امروز ائتلاف فقط شامل عربستان سعودی و امارات است که این دو هم با یکدیگر اختلاف دارند و بالاخره نیروهای متجاوز همه انواع سلاحی را که در اختیار دارند به کار گرفتند، اما از لحاظ سیاسی و نظامی در رسیدن به اهدافشان عاجز ماندند.

الموشکی گفت: هیات مذاکره کننده ملی دولت نجات ملی یمن کارهای زیادی برای موفقیت توافق سوئد انجام داد؛ اما طرف مقابل هیچ گام مشابهی برنداشت و سازمان ملل هم نسبت به تجاوز ائتلاف سعودی بی تفاوت بود و هیچ گامی برای مهار سرکشی متجاوزان و مزدورانشان در نقض توافق سوئد برنداشتند.

این مقام نظامی یمن تصریح کرد: روند پاسخ به تجاوز سعودی روند صعودی خواهد داشت، گفت: ما هرگز نمی پذیریم که مردم ما با بمباران و گرسنگی بمیرند و ما دست بسته بنشینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یمن: نبرد مأرب به زودی به اهداف خود خواهد رسید

یمن: نبرد مأرب به زودی به اهداف خود خواهد رسید