مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 10:502021-03-27بين الملل

موسویان: بایدن در موضع ضعف شدید داخلی است


سید حسین موسویان پژوهشگر دانشگاه پرینستون و عضو سابق گروه مذاکره کننده هسته ای در وبینار موسسه ای پالیسی بیروت گفت :آمریکا بدون مذاکره برجام را ترک کرد و باید بدون مذاکره هم به برجام برگردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، در این وبینار که با شرکت زیاد بارود وزیر کشور پیشین لبنان، مانوئل راپنویل مدیر مرکز برنامه ریزی استراتژیک وزارت خارجه فرانسه ، برایان کاتولیس از اندیشکده توسعه آمریکا و حسین موسویان از ایران و مدیریت رقیه درغم اهل لبنان و ضد ایرانی تمام عیار انجام گرفت ، موسویان در اظهارات مقدماتی در مورد روابط ایران و اعراب در خاورمیانه، بیان داشت :خاورمیانه قرنها خانه ایرانیها و اعراب بوده است.

متاسفانه این خانه امروز بحرانی ترین منطقه جهان است که با بحرانهای متعدد ازجمله تروریسم، جنگهای داخلی، تقابلات قومی و حکومتهای شکست خورده ؛ دست پنجه نرم می کند.

ریشه بحرانهای موجود به دلایل متعددی برمی گردد که به پنج محور آن اشاره می کنم: 1-مداخلات خارجی 2-وقوع جنگ های متعدد همچون تجاوز عراق به ایران و تجاوز آمریکا به عراق و تجاوز عربستان به یمن 3-دولتهای ناکارآمد، فاسد و دیکتاتور 4-اشغال فلسطین توسط اسراییل 5-رقابت عربی-ایرانی همراه با اقیانوسی از سوء برداشتها، سوء تفاهمات، سوء محاسبات و تحریف ها دو عامل مهم برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسویان: بایدن در موضع ضعف شدید داخلی است

موسویان: بایدن در موضع ضعف شدید داخلی است