مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 10:402021-03-27فرهنگي

روایت کارگردان «دیرین دیرین» از زنده یاد ابوالحسنی/ همیشه سرزنده بود


علی درخشی کارگردان «دیرین دیرین» درباره ابوالحسنی تهیه کننده این مجموعه بیان کرد که او در همه کارها دغدغه اش شاد کردن مردم بود.

- علی درخشی کارگردان دیرین دیرین درباره ابوالحسنی تهیه کننده این مجموعه بیان کرد که او در همه کارها دغدغه اش شاد کردن مردم بود.

علی درخشی کارگردان مجموعه انیمیشن دیرین دیرین در گفتگو با خبرنگار مهر درباره همه این سال هایی که با محمد ابوالحسنی تهیه کننده این مجموعه همکاری داشته است، بیان کرد: خیلی سخت است در این باره حرف زدن ولی جامعه انیمیشن آدم بزرگی را از دست داد و من به همه اهالی انیمیشن و کسانی که کارهای او را دنبال می کردند تسلیت می گویم.

وی ادامه داد: فکر نکنم دیگر مثل او داشته باشیم.

جای خالی او پر شدنی نیست، چیزی جز سرزندگی از او در یادم نیست.

آنقدر ایده داشتند که وقتی برای محقق کردن آن ها نداشت و برای اجرا کردن این ایده ها زمان کم می آورد و من متاسفم که باید چنین فردی را از دست بدهیم.

درخشی درباره دغدغه این تهیه کننده نسبت به شادی بخشی به مردم یادآور شد: او عاشق شاد کردن مردم بود و عاشق این بود که برای مردم کاری انجام دهد ما حتی با این روحیه او شوخی می کردیم، او دوست داشت به زندگی مردم رونق بدهد و مردم لبخند بزنند همیشه تاکید می کرد خنداندن مردم کار مهم و بزرگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت کارگردان «دیرین دیرین» از زنده یاد ابوالحسنی/ همیشه سرزنده بود

روایت کارگردان «دیرین دیرین» از زنده یاد ابوالحسنی/ همیشه سرزنده بود