مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 17:402021-03-26سياسي

اجرای طرح «آرامش بهاری» در 13 بقعه متبرکه لرستان


مدیرکل اوقاف لرستان از اجرای طرح «آرامش بهاری» در 13 بقعه متبرکه استان خبر داد و گفت: 20 مبلغ بومی به صورت حضوری در خیمه های معرفت بقاع متبرکه فعالیت دارند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل اوقاف لرستان از اجرای طرح آرامش بهاری در 13 بقعه متبرکه استان خبر داد و گفت: 20 مبلغ بومی به صورت حضوری در خیمه های معرفت بقاع متبرکه فعالیت دارند.

حجت الاسلام سیدمحمد طباطبایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه همه ساله در ایام عید و لحظه تحویل سال نو برنامه های فرهنگی و مذهبی مناسبی در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه اجرا می کند.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری برای سال های متوالی در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه لرستان اجرا می شود، افزود: مسجدهای بین راهی و بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان لرستان در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری در ایام نوروز 1400 میزبان شهروندان هستند.

طباطبایی با بیان اینکه باید برای همه آحاد جامعه ظرفیت بهره گیری از فضای معنوی بقاع متبرکه را ایجاد کنیم، اضافه کرد: برپایی خیمه های معرفت، کودک و نوجوان، مشاوره و عفاف و حجاب، برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و قرآنی و مناسبتی، نصب تابلوهای نمایشگاهی از جمله برنامه های طرح آرامش بهاری امسال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «آرامش بهاری» در 13 بقعه متبرکه لرستان

اجرای طرح «آرامش بهاری» در 13 بقعه متبرکه لرستان