مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 11:452021-03-26حوادث

گردشگران آذربایجانی در خرم آباد لرستان از مرگ نجات یافتند


عوامل یگان حفاظت میراث فرهنگی استان تا قبل از رسیدن اورژانس، با خروج اعضای خانواده از کانتینر اقدامات فوریتی و اورژانسی را به کار گرفتند و آن ها را از مرگ نجات دادند.

- فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی لرستان گفت: یک خانواده گردشگر اهل آذربایجان با اقدام به موقع یگان های امداد در خرم آباد از مرگ حتمی نجات یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز جمعه ایرنا از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، سرهنگ محمدرضا مرادیان اظهار داشت: شب گذشته نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی استان در هنگام گشت شبانه در محدوده باغ گلستان در دامنه قلعه فلک الافلاک، متوجه باز شدن ناگهانی در یک کامیون کانتینردار و سقوط پسربچه ای از آن می شوند.

وی با اشاره به حضور نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی لرستان در محل حادثه افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد، خانواده این پسربچه درون کانتینر کامیون در اثر استفاده غیرمتعارف از گاز پیک نیک برای گرمایش دچار گازگرفتگی شده اند.

وی بیان کرد: عوامل یگان حفاظت میراث فرهنگی استان تا قبل از رسیدن اورژانس، با خروج اعضای خانواده از کانتینر اقدامات فوریتی و اورژانسی را به کار گرفتند و آن ها را از مرگ نجات دادند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی لرستان ضمن تشکر از اقدام به موقع همکاران گفت: در کنار حفاظت از آثار تاریخی، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگران آذربایجانی در خرم آباد لرستان از مرگ نجات یافتند

گردشگران آذربایجانی در خرم آباد لرستان از مرگ نجات یافتند