مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 05:402021-03-23اقتصادي

محمد غرضی: نفت روی زمین نمی ماند/ مشتریان واقعی تحریم را دور می زنند


محمد غرضی وزیر اسبق نفت یادآور شد: مشتری اگر واقعا متقاضی نفت باشد خود می داند با تحریم ها چه کند، در دهه 60 بسیاری از پالایشگاه های امریکا با نفت ایران خو گرفته بودند این پالایشگران به هر طریقی خود را به نفت ایران می رساندند اکنون نیز اگر ما رعایت مشتری .

- محمد غرضی وزیر اسبق نفت یادآور شد: مشتری اگر واقعا متقاضی نفت باشد خود می داند با تحریم ها چه کند، در دهه 60 بسیاری از پالایشگاه های امریکا با نفت ایران خو گرفته بودند این پالایشگران به هر طریقی خود را به نفت ایران می رساندند اکنون نیز اگر ما رعایت مشتری ها را بکنیم آنها نیز به هر طریقی از نفت ایران برداشت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر اسبق نفت با تاکید بر اینکه نفت روی زمین نمی ماند و همیشه مشتری خود را دارد، گفت: چه ترامپ رییس جمهور امریکا باشد و چه بایدن، مقررات بین المللی با ما همراه باشد و چه نباشد، همه چیز قابل حل است.

محمد غرضی در ارزیابی اوضاع کنونی بازار نفت ایران اظهار داشت: سال 1360 زمانی که کسی سمت وزیری نفت را قبول نمی کرد بنده به دعوت از حاج احمدآقا خمینی این سمت را پذیرفتم، آن زمان به بنده گفته شد شرایط سخت است، هم در تحریم هستیم و هم جنگ تحمیلی را داریم نفت نمی خرند اما من با قاطعیت اعلام کردم که می توانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد غرضی: نفت روی زمین نمی ماند/ مشتریان واقعی تحریم را دور می زنند

محمد غرضی: نفت روی زمین نمی ماند/ مشتریان واقعی تحریم را دور می زنند