مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 09:052021-03-22اقتصادي

2 هزار و 250 میلیارد تومان کالای قاچاق در مرزهای کشور کشف شد


در سال گذشته با تلاش های شبانه روزی نیروهای مرزبانی انواع کالای قاچاق به ارزش 2 هزار و 250 میلیارد تومان از مرزهای کشور کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سردار احمدعلی گودرزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در پاسگاه مرزی شهید سردار سلیمانی اظهار کرد: سال گذشته نیروهای مرزبانی تلاش مضاعف در راستای مبارزه با توریسم اقتصادی داشته و توانستیم در این سال 134 تن انواع مواد مخدر را کشف کنیم که در 10 سال گذشته بی نظیر بوده و نسبت به سال 1398 بیش از 40 درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: در همین راستا دستگیری قاچاقچی ان در سال گذشته 15 درصد نسبت به سال 1398 افزایش داشته و 180 هزار متجاوز مرزی دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شد.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به کشف انواع کالاهای قاچاق در سال گذشته خاطرنشان کرد: در سال گذشته انواع کالای قاچاق به ارزش 2 هزار و 250 میلیارد تومان تنها در مرزهای کشور کشف شد که در 10 سال گذشته بی نظیر بوده و ارزش ریالی هر پرونده بیش از 500 میلیون تومان بود.

وی با اشاره به شعار سال توسط مقام معظم رهبری بیان کرد: سربازان ولایت با نفس ولایت کار خود را با تحکم انجام داده و امسال نیز با پشتیبانی و رفع موانع از روزهای نخست درصدد تحقق فرمایشات رهبری در هنگام سال تحویل خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار و 250 میلیارد تومان کالای قاچاق در مرزهای کشور کشف شد

2 هزار و 250 میلیارد تومان کالای قاچاق در مرزهای کشور کشف شد