مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 06:152021-03-22حوادث

جوان 22 ساله اولین قربانی سرعت در معابر تهران


رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ اولین قربانی تصادف رانندگی سال 1400 در تهران را جوانی 22 ساله اعلام کرد که به دلیل سرعت غیرمجاز جان خود را از دست داد.

- سرهنگ احسان مومنی در گفت وگو با ایسنا، دراین باره گفت: در نخستین روز از سال 1400 متاسفانه اولین تصادف فوتی در معابر پایتخت نیز رخ داده و در پی آن جوانی 22 ساله که راننده یک دستگاه سواری سمند بود، جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه این خودرو سواری در حال حرکت در بلوار پژوهش در منطقه 22 شهرداری تهران بود، گفت: ناگهان سواری سمند از مسیر خود خارج شده و با ورود به محوطه فضای سبز و برخورد با درختان متوقف شد که با حضور امدادگران در محل مرگ راننده که آقایی جوان بود به دلیل شدت جراحات وارده اعلام شد.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ علت این حادثه را سرعت غیرمجاز وسیله نقلیه و ناتوانی راننده در کنترل خودرو اعلام کرد و افزود: لازم است رانندگان با توجه به خلوتی معابر در ایام نوروز با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

مومنی همچنین از وقوع 16 مورد تصادف جرحی در نخستین روز از سال جدید در پایتخت خبر داد و گفت: از رانندگان می خواهیم که با توجه به خلوتی معابر دچار وسوسه سرعت نشده و با دقت کافی و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان 22 ساله اولین قربانی سرعت در معابر تهران

جوان 22 ساله اولین قربانی سرعت در معابر تهران