مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 05:202021-03-22سياسي

جنجال تازه طب سنتی چیست؟


با وجود اینکه وزارت بهداشتی ها بارها و بارها اعلام کرده اند که چیزی با عنوان طب اسلامی نداریم، روزهای پایانی سال 1399، 26 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی را با عنوان ایجاد سازمانی طب اسلامی تقدیم هیات رییسه مجلس کردند! - به دنبال ارائه طرحی با عنوان "ایجاد سازمانی طب اسلامی"، از سوی گروهی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دوباره موضوع طب اسلامی جنجال برانگیز شد.

موضوعی که وجودش در حوزه پزشکی بارها و بارها از سوی وزارت بهداشتی ها رد شده است.

با وجود اینکه وزارت بهداشتی ها بارها و بارها اعلام کرده اند که چیزی با عنوان طب اسلامی نداریم، بلکه آنچه مورد تایید است، طب مکمل بوده و اظهارات برخی مدعیان طب اسلامی به نوعی مداخله در درمان محسوب شده و می تواند عوارض جبران ناپذیری را برای بیماران به دنبال داشته باشد، اما در روزهای پایانی سال 1399، 26 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی را با عنوان "ایجاد سازمانی طب اسلامی" تقدیم هیات رییسه مجلس کردند.

در بخشی از متن این طرح اعلام شده است که "در آیات و روایات و آموزه های اسلامی به دستورات پزشکی متعددی اشاره شده است که در حال حاضر برخی از متخصصین با استفاده از آموزه های اسلامی به ایجاد شاخه ای از طب مکمل، تحت عنوان طب اسلامی پرداخته اند که این طب نیز موفقیت های بسیاری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال تازه طب سنتی چیست؟

جنجال تازه طب سنتی چیست؟