مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 04:302021-03-22بين الملل

فیصل مقداد: عمان از آغاز جنگ سوریه علیه تروریسم در کنار کشور ایستاده است


وزیر خارجه سوریه تاکید کرد که عمان در کنار سوریه در جنگش علیه تروریسم و رادیکالیسم از آغاز تا به این لحظه ایستاده است.

- وزیر خارجه سوریه تاکید کرد که عمان در کنار سوریه در جنگش علیه تروریسم و رادیکالیسم از آغاز تا به این لحظه ایستاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، فیصل مقداد، وزیر خارجه سوریه عنوان کرد: سفر رسمی که وی به عمان داشته با هدف تقویت روابط پابرجا میان دو کشور برادر است.

وی ادامه داد: در سوریه، ما با تروریسم و رادیکالیسم مبارزه کرده و با هم علیه اقدامات یکجانبه ظالمانه تلاش می کنیم، برادران در عمان در کنار مردم سوریه در این زمینه از آغاز این جنگ علیه تروریسم تا به این لحظه ایستاده اند.

مقداد خاطرنشان کرد: برادران در عمان، موضع متمایزی در تمامی محافل بین المللی در قبال رخدادها در سوریه داشتند و در کنار حق و منطق ایستادند، آنها علیه تروریسم و در کنار تمامیت ارضی و وحدت مردم سوریه ایستادند به همین دلیل این موضع عمان از احترام تمامی سوری ها برخوردار است.

وی عنوان کرد: ما بر این باوریم که این موضع قابل پیروی است و در حال حاضر، بسیاری از کشورهایی که با سوریه دشمنی در پیش گرفتند، آن را تایید می کنند، چراکه این موضع ثابت کرد که رنج سوری ها به نفع هیچ یک از این کشورها نیست و دردها و رنج های منطقه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیصل مقداد: عمان از آغاز جنگ سوریه علیه تروریسم در کنار کشور ایستاده است

فیصل مقداد: عمان از آغاز جنگ سوریه علیه تروریسم در کنار کشور ایستاده است