مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 17:252021-03-21بين الملل

نشریه آمریکایی؛ واشنگتن در جنگ احتمالی نمی تواند با روسیه و چین مقابله کند


رسانه ای آمریکایی با استناد به اظهارات تحلیلگران و نظامیان آمریکا از ضعف جنگنده های نسل پنجم این کشور در برابر روسیه و چین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشریه آمریکایی نشنال اینترسپت نوشت که نیروی هوایی آمریکا به دلیل نقص در نسل پنجم جنگنده هایش احتمالا در جنگ های آتی شکست بخورد.

این نشریه در مقاله ای به قلم کریس اوزبورن نوشت که به رغم اینکه آمریکا دارای جنگنده های اف 22 و اف 35 است ولی این جنگنده ها دارای نقص هایی است.

در این مقاله آمده، بخش زیادی از ناوگان جنگنده های آمریکا از نسل چهارم بوده که در مقایسه  با سطح سیستم سامانه های دفاعی روسیه و روسیه می تواند برای شمار زیادی از پرنده های آمریکا مشکل ایجاد کند و روسیه و چین می توانند ناوگان پنجم خود را با هواپیماهای سوخو 57 و جی 31 تجهیز کنند که بنا به نظر کارشناسان نظامی، بعید نیست که جنگنده های نسل پنج آمریکا بتوانند در جنگ با این دو کشور پیروز میدان شوند.

از زمان رونمایی از جنگنده اف 35 و به کارگیری آن در نیروی هوایی آمریکا بیش از ده مورد اختلال، نقص و سانحه برای این جنگنده های مدرن گزارش شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشریه آمریکایی؛ واشنگتن در جنگ احتمالی نمی تواند با روسیه و چین مقابله کند

نشریه آمریکایی؛ واشنگتن در جنگ احتمالی نمی تواند با روسیه و چین مقابله کند