مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 06:052021-03-21فرهنگي

سینما را از سطح نازل فعلی دور کنیم/ بازار جدید شبکه نمایش خانگی


تورج منصوری فیلمبردار باسابقه و تهیه کننده سینما معقتد است که سینمای ایران در سال جدید باید از سطح نازل فعلی فاصله بگیرد.

- تورج منصوری تهیه کننده و فیلمبردار سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آرزوهایش برای سینمای ایران در سال جدید گفت: سال 1400 می تواند شروع یک دوران جدید در صنعت تولید تصویر و نمایش در ایران باشد، اسم آن را صرفاً دوران جدید برای سینما نمی گذارم، به این دلیل که در حال حاضر بیش از آنچه که برای پرده تولید می شود، آثار مختلفی برای فضای مجازی تولید می شود، آنتن بزرگی که تقریباً در هر خانه ای به آن دسترسی است و این مساله کسب و کار جدیدی را آفریده است که در تمام دنیا نیز هست.

وی بیان کرد: این پلتفرم هایی که آثار نمایش خانگی را عرضه می کنند بازار بسیار بزرگی را به وجود آورده که من با خوشحالی می توانم بگویم که بخش بسیاری از عوامل کاری که در سینما کار می کردند، حالا مشغول کار در این حوزه هستند و خوشبختانه پروژه های بسیاری نیز در حال تولید است.

تهیه کننده فیلم سینمایی لاله ادامه داد: آرزوی من این است که همانطور که دوران عوض شده و ما در دوران دیجیتال از پرده بزرگ نقره ای کمی محروم شده ایم و سالن های سینمایی در حال کوچک شدن است، ما دست اندرکاران تولید هم یک تغییر ذهنیت نسبت به چگونگی تولیدات خود داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینما را از سطح نازل فعلی دور کنیم/ بازار جدید شبکه نمایش خانگی

سینما را از سطح نازل فعلی دور کنیم/ بازار جدید شبکه نمایش خانگی