مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 10:502021-03-18سياسي

شهردار آستارا به عنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل گیلان منصوب شد


«جواد معیتی» شهردار آستارا با حکم «حمزه صفر بیگی» دبیرکل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور به عنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان گیلان منصوب شد.

- آستارا- جواد معیتی شهردار آستارا با حکم حمزه صفر بیگی دبیرکل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور به عنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان گیلان منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو به منظور بررسی و شناسایی ظرفیت های و احصا مشکلات کشور با تدبیر دستگاه برآمده از روحیه انقلابی تشکیل شده است.

این مجمع در راستای کمک فکری و ایده پردازی و پیگیری مطالبات و احصای مسائل و مشکلات مردم به اداره کل نظارت مجلس شورای اسلامی و همچنین مرکز پژوهش های مجلس در سطح استانی و شهرستانی تشکیل می شود و با حضور نخبگان در موضوعات کمیسیون های تخصصی مجلس مورد بحث و بررسی و تحلیل قرار می دهد و با ارائه راهکارهای متناسب سعی در فعال سازی حوزه های تقنینی و نظارتی و مطالبه گری مجلس از مسئولان امر می نماید و در واقع مجمعی برای مشورت دهی به مجمع نمایندگان استان برای مطالبه گری و پیگیری بیشتر تشکیل می یابد.

مجمع مشورتی نظام مسائل کشور فارغ از گروه ها و جریان های سیاسی بوده و با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی، ارگان ها و نهادهای حاکمیتی و آحاد نخبگان و اساتید و دانشجویان دغدغه مند و اقشار تأثیرگذار سعی در علت یابی مشکلات مردم در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار آستارا به عنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل گیلان منصوب شد

شهردار آستارا به عنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل گیلان منصوب شد