مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 08:452021-03-18سياسي

کندوکاو منافع اقتصادی سوریه در یک مستند/ نگذاشتند فیلمبرداری کنیم


وحید فراهانی کارگردان مستند «چرا سوریه» عنوان کرد که این فیلم به کندوکاو منافع اقتصادی کشورهای حاضر در معرکه سوریه می پردازد.

- وحید فراهانی کارگردان مستند چرا سوریه عنوان کرد که این فیلم به کندوکاو منافع اقتصادی کشورهای حاضر در معرکه سوریه می پردازد.

وحید فراهانی کارگردان مستند چرا سوریه که به صورت اینترنتی عرضه شده است، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این اثر گفت: این مستند به چرایی جنگ سوریه می پردازد و این نکته را بررسی می کند که کشورهایی که در جبهه دشمن به این معرکه آمده اند به دنبال چه منافعی بوده اند.

این کشورها طرح هایی از سال ها پیش داشته اند که شکست خورد اما همچنان آن را پیگیری کردند از همین رو فیلم از این منظر به مسأله سوریه می پردازد که این کشور چه منافع اقتصادی داشته است.

وی با بیان اینکه ساخت این مستند 42 دقیقه ای از سه سال پیش آغاز شده بود، اظهار کرد: وقتی سه سال پیش برای تولید این کار به مناطقی از لازقیه و … می رفتیم ممانعت هایی از فیلمبرداری می شد و این اجازه را ندادند که در سوریه به فیلمبرداری بپردازیم علت این کار بی سلیقگی، بی دانشی و کج فهمی برخی مسئولان ایرانی در آنجا بود که جلوی کار ما را گرفتند.

به نظر می رسد آن موقع متوجه کار ما نمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کندوکاو منافع اقتصادی سوریه در یک مستند/ نگذاشتند فیلمبرداری کنیم

کندوکاو منافع اقتصادی سوریه در یک مستند/ نگذاشتند فیلمبرداری کنیم