مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-18اقتصادي

سرریز شدن سد شیان در اسلام آبادغرب


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه از سرریز شدن سد شیان در شهرستان اسلام آبادغرب در روز گذشته خبر داد.

- بهرام درویشی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارندگی های اخیر در استان کرمانشاه اظهار کرد: حجم مخزن سد شیان در شهرستان اسلام آبادغرب حدود هفت میلیون متر مکعب بوده که برای اولین بار در سال آبی جاری سرریز شد.

وی با اشاره به اینکه در سال آبی جاری از مجموع 12 سد موجود در استان کرمانشاه تاکنون 2 سد سر ریز شده است، افزود: پیش بینی ها نشان می دهد که در فروردین ماه سال آینده بارندگی های مناسبی در استان کرمانشاه به رخ می دهد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه حجم ذخیره آب در پشت سدهای این استان را یک میلیارد و 350 میلیون متر مکعب اعلام کرد و گفت: تاکنون 915 میلیون متر مکعب معادل 68 درصد از ظرفیت حجم مخزن 12 سد موجود در استان کرمانشاه آب ذخیره شده است.

کاهش هفت درصدی حجم آب ذخیره شده در سدهای کرمانشاه درویشی ادامه داد: درصد پرشدگی آب در پشت سدهای استان کرمانشاه در سال آبی گذشته 75 درصد بوده که امسال این رقم به دلیل کاهش بارندگی ها در مقایسه با سال گذشته هفت درصد کاهش را نشان می دهد.

وی تاکید کرد: با همراهی مردم در کنار مدیریت خوب سدهای استان کرمانشاه، علاوه بر تأمین آب برای بهره برداران پایین دست این سدها، استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرریز شدن سد شیان در اسلام آبادغرب

سرریز شدن سد شیان در اسلام آبادغرب