مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 05:452021-03-18اقتصادي

شهرداری سفرهای نوروزی را بر اساس شیوه نامه جامع مدیریت می کند


معاون خدمات شهری شهرداری قم از مدیریت سفرهای احتمالی نوروزی به قم بر اساس دستورالعمل 50 بندی مدیریت شهری خبر داد و اظهار کرد: البته همچنان چالش هایی در این موضوع وجود دارد.

-   سید امیر سامع امروز و در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برخی تقاضاهای اخیر شهروندان برای راه اندازی خطوط اتوبوسرانی جدید بیان داشت: خوشبختانه مدیریت شهری موفق به راه اندازی برخی از این خطوط در سال جاری شده است.

وی افزود: مدیریت شهری هر ساله و از حدود دی ماه، ستاد تسهیلات نوروزی را تشکیل می دهد و بر اساس شیوه نامه ای جامع، اقدامات لازم را به سامان می رساند، البته سفرهای نوروزی در سال نوروز 1399 تعطیل شد، اما به نظر می رسد در نوروز 1400 همچنان با برخی ابهام ها و چالش ها مواجه هستیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: مدیریت شهری قم همواره به دنبال رضایتمندی زائران و یا مسافران نوروزی بوده است، از این رو مکان برپایی چادر توسط مسافران در سال های قبل به چند نقطه خاص محدود شد تا مدیریت شهری بتواند حداکثر خدمات را به مسافران و زائران نوروزی ارائه دهد.

سامع اضافه کرد: آخرین تصمیم مدیریت استان بیانگر آن است که سفر به قم در نوروز 1400 طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با را انجام داد، راهپیمایی خودجوش برخی از مردم در شب و یا روز نیمه شعبان به سمت مسجد مقدس جمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری سفرهای نوروزی را بر اساس شیوه نامه جامع مدیریت می کند

شهرداری سفرهای نوروزی را بر اساس شیوه نامه جامع مدیریت می کند