مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 20:452021-03-17سياسي

تجمع و استقرار چادر در بوستان های قم در ایام عید ممنوع است


تجمع و استقرار چادر در بوستان های قم در ایام عید ممنوع است و قم، امکانی برای میزبانی از زائران نوروزی ندارد.

- ایسنا/قم معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: تجمع و استقرار چادر در بوستان های قم در ایام عید ممنوع است و قم، امکانی برای میزبانی از زائران نوروزی ندارد.

سید امیر سامع شب گذشته در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان در مورد وضعیت ایام نوروز و نیمه شعبان پیرامون پذیرش زائران اظهار داشت: در سال جاری با توجه به محدودیت های ستاد مقابله با کرونا، امکان ارائه خدمات به زائران و مسافران وجود دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم افزود: هرچند در حوزه خدمات شهری به زائران و مسافران با بلاتکلیفی مواجه هستیم، اما خدمت به زائرین را در هر شرایطی وظیفه مدیریت شهری می دانیم.

وی تصریح کرد: ورود مسافران و زائران به قم، محدودیت ندارد اما ارائه خدمات با محدودیت هایی مواجه است و این امر ما را سرگردان و بلاتکلیف کرده است.

سامع بیان کرد: در حوزه خدمات شهری و حمل ونقل و ترافیکی باید برنامه ریزی جامعی داشته باشیم تا به واسطه ازدحام و شلوغی، شهروندان با مشکلات بهداشتی مواجه نشوند و سلامت آن ها به مخاطره نیفتد.

وی گفت: تجمع و استقرار چادر در بوستان های قم در ایام عید ممنوع است و قم، امکانی برای میزبانی از زائران نوروزی ندارد و امیدواریم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع و استقرار چادر در بوستان های قم در ایام عید ممنوع است

تجمع و استقرار چادر در بوستان های قم در ایام عید ممنوع است