مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 13:502021-03-17سياسي

ثبت نام 121 داوطلب برای عضویت در ششمین دوره شوراهای سقز، صاحب و سنته


بر اساس آخرین آمار ثبت نام حضوری 98 داوطلب برای شهر سقز، 15 داوطلب برای شهر صاحب و 11 داوطلب جهت شهر سنته با حضور در فرمانداری سقز، - ایسنا/کردستان فرماندار سقز گفت: بر اساس آخرین آمار ثبت نام حضوری 98 داوطلب برای شهر سقز، 15 داوطلب برای شهر صاحب و 11 داوطلب جهت شهر سنته با حضور در فرمانداری سقز، ثبت نام خود را نهایی کردند.

کامیل کریمیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در دوره پنجم شورا 124 کاندیدا برای انتخابات ثبت نام کرده بودند اما در این دوره 98 نفر ثبت نام کرده اند که نشان از کاهش آمار داوطلبان نسبت به سال های گذشته است؛ که از این تعداد 88 نفر مرد و 10 نفر آن زن هستند.

وی افزود: در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها 176 عضو شورا از سوی مردم 32 شهر کردستان، انتخاب می شوند که شامل یک شهر با 9 عضو، 6 شهر با هفت عضو و 25 شهر با پنج نفر عضو است.

فرماندار کامیاران عنوان کرد: سنندج تنها شهر دارای 9 نفر عضو شورای اسلامی شهر بوده و سقز، کامیاران، مریوان، بانه، بیجار و قروه نیز داری هفت عضو است.

وی یادآور شد: در این دوره از انتخابات با توجه تقسیمات جدید سیاسی کشور سه شهر شامل هزارکانیان دیواندره، سنته سقز و حسین آباد سنندج از روستا به شهر تبدیل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 121 داوطلب برای عضویت در ششمین دوره شوراهای سقز، صاحب و سنته

ثبت نام 121 داوطلب برای عضویت در ششمین دوره شوراهای سقز، صاحب و سنته