مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 11:302021-03-17سياسي

نکات مهم در انتخاب درب حیاط


از گذشته های بسیار دور تا کنون، انسان ها به دنبال امنیت و ایجاد فضایی ایمن و محصور از تمامی عوامل محیطی و خطرات مختلف بوده اند و به همین خاطر می توان گفت، - مهم ترین قسمت از یک ساختمان که در ایجاد حس امنیت نقش دارد، درب ساختمان ها می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام بزرگمهر، درب ها به عنوان یکی از مهم ترین بخش های ساختمان به حساب می آیند که علاوه بر ایمنی، در ایجاد فضایی مجزا از سایر بخش ها، کاربرد دارند.

اهمیت درب ها هنگامی به صورت ویژه مشخص می شود که علاوه بر ایجاد امنیت، به زیبایی و جلوه بصری ساختمان ها نیز کمک می نمایند.

عوامل مختلفی در کیفیت، زیبایی و خصوصا امنیت یک درب فلزی دارای اهمیت بوده که مهم ترین آن ها به شرح ذیل می باشد: 1- جنس درب حیاط : درب ها از جنس های مختلفی تهیه می شوند.

درب های چوبی از جمله قدیمی ترین درب ها هستند اما با ورود فلزات به عرصه صنعت، استفاده از آهن در ساخت درب ها گسترش یافت؛ به گونه ای که امروزه اکثر مبادی ورودی ساختمان ها به درب های فلزی تجهیز می شوند.

مقاومت در برابر عوامل طبیعی، امنیت بیشتر، دارا بودن قابلیت ماشین کاری و پیاده سازی طرح های مختلف بر روی فلزات از جمله مواردی است که باعث شده استفاده از فلزات در ساخت درب ها با اقبال بیشتری روبرو گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات مهم در انتخاب درب حیاط

نکات مهم در انتخاب درب حیاط