مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 09:102021-03-17سياسي

البرز در سال 99 نزدیک به 1 میلیارد دلار صادرات غیرنفتی داشت


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: سالی سختی را پشت سر گذاشتیم چراکه علاوه بر تشدید اعمال تحریم های ناجوانمردانه علیه ایران اسلامی و تنگناهای اقتصادی دولت و مهمتر از آنها شیوع بیماری عالمگیر کرونا در کشور، - ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: سالی سختی را پشت سر گذاشتیم چراکه علاوه بر تشدید اعمال تحریم های ناجوانمردانه علیه ایران اسلامی و تنگناهای اقتصادی دولت و مهمتر از آنها شیوع بیماری عالمگیر کرونا در کشور، قطار توسعه البرز در پس موانع نماند و علیرغم مشکلات و پیچیدگی ها با قدرت به راه خود ادامه داد.

عزیزاله شهبازی گفت: سال 99 طبق راهبرد حکیمانه مقام معظم رهبری تحت عنوان جهش تولید آغاز شد و دولت نیز برنامه های خود را برای تحقق این امر مهم همگام و هم جهت ساخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: ما نیز در البرز در این مسیر برنامه محور با جلب تعامل، انسجام و هم افزایی مجموعه مسئولان استان در قوای سه گانه وارد میدان شدیم و این انگیزه و عزم در روزهای آغازین سال با موافقت رییس جمهور محترم و هیات دولت با رفع ممنوعیت شعاع 120 کیلومتری برای تمامی شهرک های صنعتی اشتهارد، مضاعف شد.

شهبازی گفت: بر این اساس البرز به بهشت سرمایه گذاران داخلی و خارجی تبدیل شد و حجم بالایی از تقاضای مجوز برای راه اندازی واحدهای تولیدی و ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز در سال 99 نزدیک به 1 میلیارد دلار صادرات غیرنفتی داشت

البرز در سال 99 نزدیک به 1 میلیارد دلار صادرات غیرنفتی داشت