مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-17حوادث

برقراری نظم و امنیت شب چهارشنبه آخرسال در مازندران


فرمانده انتظامی استان مازندران از برقراری نظم و امنیت در شب چهارشنبه آخرسال در سطح استان خبر داد و گفت: با تعامل و همکاری خوب مردم با پلیس شبی بدون حادثه را پشت سر گذاشتیم.

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از برقراری نظم و امنیت در شب چهارشنبه آخرسال در سطح استان خبر داد و گفت: با تعامل و همکاری خوب مردم با پلیس شبی بدون حادثه را پشت سر گذاشتیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، مرتضی میرزایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در شب چهارشنبه آخرسال امسال با اتخاذ تمهیدات ویژه انتظامی، ترافیکی، امنیتی و اجتماعی و تعامل خوب سازمان های امدادی و خدماتی و مردم فهیم استان بحمدالله شبی آرام و بدون حادثه ای را پشت سر گذاشته ایم که جا دارد از مردم فهیم و شهروندان قانونمند استان که پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کردند، قدردانی کنیم.

وی همچنین از همنوایی و همکاری تنگاتنگ صدا وسیمای مرکز مازندران با پلیس در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به شهروندان با تهیه وتولید ویژه برنامه های رادیویی و تلویزیونی قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به همکاری رسانه ها به ویژه مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه های مجازی در تهیه وتولید محتوا و انتشار گسترده آن برای پیشگیری و کاهش حوادث شب چهارشنبه آخرسال، نقش رسانه ها در فرهنگ ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری نظم و امنیت شب چهارشنبه آخرسال در مازندران

برقراری نظم و امنیت شب چهارشنبه آخرسال در مازندران