مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-17حوادث

دستگیری عامل حیوان آزاری و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی در نهاوند


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند از شناسایی عوامل برگزارکننده، تهیه و انتشار کلیپ حیوان آزاری در یکی از روستاهای بخش زرین دشت شهرستان نهاوند خبرداد.

- ایسنا/همدان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند از شناسایی عوامل برگزارکننده، تهیه و انتشار کلیپ حیوان آزاری در یکی از روستاهای بخش زرین دشت شهرستان نهاوند خبرداد.

عباس آزادبخت با اشاره به شناسایی یک فقره پرونده مربوط به حیوان آزاری اظهار کرد: حیوان آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ای ممنوع است و فرد خاطی طبق مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.

وی بیان کرد: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا و دریافت گزارشات واصله مبنی بر آزار رساندن به دو قلاده سگ که باعث جریحه دار شدن احساسات هموطنان و ناراحتی حامیان حقوق حیوانات شده بود، رسیدگی به این موضوع در دستور کار مرجع قضایی قرار گرفت.

آزادبخت افزود: طی اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، دو فرد مجرم در یکی از روستاه های بخش زرین دشت شهرستان نهاوند مورد شناسایی قرار گرفت و متهم دستگیر و روانه زندان گردید.

وی گفت: انتشار هرگونه کلیپ که نشان دهنده کودک آزاری و دگرآزاری یا حیوان آزاری باشد، به عنوان یک فعل مجرمانه و یک عمل خلاف انسانیت تلقی شده و دستگاه قضایی در صورت مشاهده موارد مشابه با عامل یا عاملان و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل حیوان آزاری و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی در نهاوند

دستگیری عامل حیوان آزاری و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی در نهاوند