مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 20:552021-03-16بين الملل

رزمایش بزرگ چین با انواع ناوها در واکنش به سفر «لوید آستین» به منطقه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نیروی دریایی چین در بحبوحه تهدیدهای آمریکا و سفر وزیر دفاع این کشور به منطقه، یک رزمایش بزرگ را با حضور انواع مختلف کشتی های جنگی و جنگنده ها در سه منطقه بزرگ دریایی برگزار کرد .

- رزمایش بزرگ چین با انواع ناوها در واکنش به سفر لوید آستین به منطقه در بحبوحه تهدیدهای ایالات متحده علیه چین و سفر وزیر دفاع این کشور به منطقه، نیروی دریایی چین در سه منطقه دریایی رزمایش هماهنگی برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، نیروی دریایی چین در بحبوحه تهدیدهای آمریکا و سفر وزیر دفاع این کشور به منطقه، یک رزمایش بزرگ را با حضور انواع مختلف کشتی های جنگی و جنگنده ها در سه منطقه بزرگ دریایی برگزار کرد .

خبرگزاری اسپوتنیک سه شنبه به نقل از تلویزیون دولتی چین گزارش داد فرماندهی بخش شمالی، شرقی و جنوبی چین در دریای زرد، دریای چین شرقی و دریای چین جنوبی تمرین های رزمی را برگزار کردند.

در دریای زرد،علاوه بر رزمناوهای مختلف چین یگان های پدافند هوایی این کشورو در دریای چین شرقی انواع ناوشکن ها و زیر دریایی ها و جنگنده های چین تمرین های رزمی مشترک را اجرا کردند.

در دریای چین جنوبی نیز نیروی دریایی چین انواع مختلف تمرین جستجو و نجات در حالت اضطراری را انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش بزرگ چین با انواع ناوها در واکنش به سفر «لوید آستین» به منطقه

رزمایش بزرگ چین با انواع ناوها در واکنش به سفر «لوید آستین» به منطقه