مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 15:402021-03-16اقتصادي

نوسازی 7 زمین چمن محلی در جنوب شرق تهران


7 زمین چمن مصنوعی در قالب پروژه های توسعه محلی در روزهای پایانی سال در منطقه 15 نوسازی و تحویل شهروندان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه 15 با اعلام این مطلب گفت: عملیات نوسازی 7 زمین چمن مصنوعی در محله های منطقه 15 به منظور توسعه فضاهای ورزشی و تفریحی، و در راستای تحقق شعار تهران شهری برای همه در روزهای پایانی سال به اتمام رسید و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: زمین های چمن از مهمترین مراکز ورزشی محله ها اند که طی سالهای گذشته دچار فرسودگی شدید شدند و با درخواست شورایاران در پروژه های کوچک مقیاس بازسازی مجدد آنها تعریف شد.

شهردار منطقه ادامه داد: عملیات زیرسازی و تعویض زمین چمن مصنوعی 1 و 2 در بوستان ولیعصر (عج)،گلزار، گلگشت، مبعث، فجر و خاور شهر در نواحی هفتگانه منطقه به اتمام رسید و همزمان با فرارسیدن بهار، تحویل شهروندان شد.

شهردار منطقه در پایان با تاکید بر اینکه در پروژه های کوچک مقیاس بر رفع کم و کاستی های محله توجه شده تا ضمن جلب مشارکت شهروندان در تصمیم گیری ها و تقویت حس تعلق خاطر به محله، کیفیت زندگی ارتقا داده شود، افزود: مدیریت شهری به منظور ساماندهی عادلانه تر خدمات؛ به سطوح محله ای در شهر توجه داشته و سیاست اجرای پروژه های محله محور را در دستور کار قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی 7 زمین چمن محلی در جنوب شرق تهران

نوسازی 7 زمین چمن محلی در جنوب شرق تهران