مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 15:252021-03-16سياسي

نگران نارنجی شدن کرمانشاه هستیم/مهمانپذیرهای دولتی حق پذیرش مسافر ندارند


معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: به شهرداری ها و میراث فرهنگی اعلام کرده ایم از راه اندازی هرگونه کارناوال و جشنواره نوروزی پرهیز کنند.

- ایسنا/کرمانشاه معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: به شهرداری ها و میراث فرهنگی اعلام کرده ایم از راه اندازی هرگونه کارناوال و جشنواره نوروزی پرهیز کنند.

مهرداد سالاری در نشست عصر امروز (26 اسفند) ستاد ویژه خدمات سفر نوروز 1400 استان کرمانشاه، بااشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروز و خطر احتمالی اوج گیری دوباره بیماری کرونا در استان، اظهار کرد: سیاست و رویکرد اصلی که برای استان در نوروز در پیش گرفته ایم این است که هیچ تشویقی برای جذب گردشگر نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: در شرایطی قرار داریم که نمی توانیم از تردد مردم جلوگیری کنیم، از سوی دیگر امکان برخوردهای جدی وجود ندارد، برای همین باید تلاش شود تا اوضاع را مدیریت کنیم تا مسافرت ها کم شود.

معاون استانداری کرمانشاه با تاکید براینکه نباید هیچ برنامه ای که منجر به تجمع مردم شود در سطح شهرهای استان اجرا شود، عنوان کرد: از حدود پنج ماه پیش به همه شهرداران استان اعلام کرده ایم که برای ایام نوروز حق ایجاد مراکزی که باعث تجمع می شود را ندارند و تنها می توانند به مقوله زیباسازی و پاک سازی شهر بپردازند، چراکه در شرایط فعلی مردم از نظر روحی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران نارنجی شدن کرمانشاه هستیم/مهمانپذیرهای دولتی حق پذیرش مسافر ندارند

نگران نارنجی شدن کرمانشاه هستیم/مهمانپذیرهای دولتی حق پذیرش مسافر ندارند