مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 14:552021-03-16ورزشي

محوطه سازی ویلا با ایده های بکر و طراحی زیبا


طراحی و اجرای تخصصی محوطه ویلا، برای طراحی و اجرای محوطه سازی ویلا در مرحله اول کارشناسان مجرب تیم متخصص سورن بام از فضای شما کارفرمای عزیز بازدید کرده و سپس شرایط محوطه که شامل : - شرایط اقلیمی و آب و هوایی منطقه، زمین و مساحت آن، نوع خاک و .

مورد بررسی قرار می گیرد تا بر اساس اندازه و مساحت کلی زمین بتوانیم عناصر مختلف را در آن جا نمایی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام سورن بام، در محوطه سازی از بسیاری از المان های فضای سبز می توان استفاده کرد، که استفاده هر کدام از المان ها بستگی به مساحت فضای باز ویلا دارد، البته انتخاب هر یک از المان ها به درخواست و سلیقه کارفرما می باشد.

طراحی و اجرای تخصصی محوطه ویلا و المان های مختص محوطه سازی شامل موارد زیر می باشد : کاشت گیاهان فضای باز و زینتی انواع آبنماها آلاچیق ، پرگولا انواع فلاور باکس ها دیوار سبز طبیعی و مصنوعی نورپردازی کف سازی ( از قلوه سنگ، چوب ترمو، واش بتن، چمن طبیعی و مصنوعی و .

استفاده کرد ).

انواع آبنما در محوطه سازی : برای ساخت انواع آبنما در محوطه سازی ویلا باید فضای کافی برای ساخت آن داشته باشیم به طور مثال اگر فضای زیادی به ساخت آبنما اختصاص داده شود می توانیم از آبنماهای صخره ای و یا چشمه ها و برکه های کوچک استفاده کنیم که ریزش آب از اطراف آبنما صخره ای به سمت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محوطه سازی ویلا با ایده های بکر و طراحی زیبا

محوطه سازی ویلا با ایده های بکر و طراحی زیبا