مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 14:452021-03-16سياسي

شورای شهر؛ نماینده مردم یا محلی برای پیشبرد رویکرد احزاب خاص


شورای شهر به عنوان یک پارلمان شهری، محلی است برای پیشبرد بهتر امور مردم و نمایندگانی که از طرف مردم انتخاب و به این شورا فرستاده می شوند، موظف هستند با قانونگذاری و نظارت بر عملکرد دستگاه های خدمات شهری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، طبق روال معمول، اعضای شورا باید بر حسب سوابق، اطلاعات و تخصص خود با رعایت اولویت در یکی از کمیسیون های شورا عضویت داشته باشد.

در ادامه یادداشت های بررسی وظایف و عملکرد شورای پنجم شهر شیراز همچنین بازخوانی شرح وظایف کمیسیون های مختلف و عملکرد آنها، به کمیسیون هایی رسیدیم که در صفحه رسمی شورای اسلامی شهر شیراز، هیچ شرح وظایفی برای آنها درج نشده است ولی در عمل، حواشی زیادی از جانب آنها ایجاد شده است.

یکی از این کمیسیون ها، کمیسیون نامگذاری معابر می باشد که علی رغم اهمیت عملکردش، دستورالعمل مشخصی برای آن در سایت رسمی شورای اسلامی شهر شیراز وارد نشده است.

با بررسی بخشی از عملکرد این کمیسیون در شورای پنجم، می بینیم که بیش از 100 نامگذاری توسط این کمیسیون، در سطح شهر شیراز صورت گرفته است.

نکته مهمی که در میان این نامگذاری ها قابل توجه و تقدیر است، نامگذاری به نام شهدای والامقام است که در برخی موارد، با کشاکش هم همراه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر؛ نماینده مردم یا محلی برای پیشبرد رویکرد احزاب خاص

شورای شهر؛ نماینده مردم یا محلی برای پیشبرد رویکرد احزاب خاص