مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 09:102021-03-16فرهنگي

برگزاری کارگاه خوشنویسی بانوان همزمان با روز بزرگداشت پروین اعتصامی در تبریز


همزمان با روز بزرگداشت پروین اعتصامی، امور فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه یک تبریز با همکاری انجمن خوشنویسی این شهر و کانون فرهنگ، ادب و هنر آذربایجان کارگاه خوشنویسی بانوان با مضمون اشعار پروین اعتصامی را برگزار کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی همزمان با روز بزرگداشت پروین اعتصامی، امور فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه یک تبریز با همکاری انجمن خوشنویسی این شهر و کانون فرهنگ، ادب و هنر آذربایجان کارگاه خوشنویسی بانوان با مضمون اشعار پروین اعتصامی را برگزار کرد.

شهردار منطقه یک تبریز در حاشیه برگزاری این کارگاه، گفت: گاهی درک خوش نویسی به عنوان یک هنر مشکل است و به نظر می رسد که برای درک و لذت بردن از تجربه بصری خوش نویسی باید بدانیم که این هنر افزون بر نگارش یک متن، سعی دارد تا اثری هنری با ارزش های زیبایی شناختی را خلق کند.

اکبر پورخردمند با بیان این که برای لذت بردن از این هنر باید از نگاه و منظر هنرمندان به آن نگریست، تصریح کرد: شهرداری منطقه یک برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در حوزه آموزش های شهروندی و ایجاد بسترهای مناسب برای پرداختن به مضامین فرهنگ و هنر به ویژه بهره جستن از تمدن و فرهنگ غنی تبریز و هنرمندان عرصه های مختلف این رشته ها، اقدامات مهمی را انجام داده و برخی را در دست اجرا دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه خوشنویسی بانوان همزمان با روز بزرگداشت پروین اعتصامی در تبریز

برگزاری کارگاه خوشنویسی بانوان همزمان با روز بزرگداشت پروین اعتصامی در تبریز