مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 04:152021-03-16حوادث

فرمانده انتظامی ساوه از توقیف خودروی افراد هنجارشکن در چهارشنبه آخر سال خبر داد


فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، از توقیف خودروی افراد هنجارشکن در چهارشنبه آخرسال تا پایان تعطیلات خبر داد.

- ایسنا/مرکزی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، از توقیف خودروی افراد هنجارشکن در چهارشنبه آخرسال تا پایان تعطیلات خبر داد.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ماموریت پلیس برقراری امنیت و آسایش در جامعه و اولویت اصلی حفظ جان مردم و آرامش مردم است و اجازه نخواهیم داد به بهانه سنت چهارشنبه آخر سال در جامعه هنجار شکنی شود و پلیس با فردی که بخواهد آرامش و آسایش مردم را به خطر بیندازد با اقتدار برخورد خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه به دلیل شرایط کرونایی اجازه تجمع در هیچ مکانی داده نخواهد شد، افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته در تمامی نقاط شهر نیروهای انتظامی به صورت محسوس و نامحسوس مستقر خواهند شد و نسبت به شناسایی افرادی که ایجاد مزاحمت و هنجارشکنی کنند اقدام و برخورد قانونی صورت می گیرد.

او در ادامه از توقیف خودروهای هنجارشکن در سطح شهر تا 15 فروردین ماه سال آینده خبر داد و افزود: ممنوعیت تردد از ساعت 22 در روزهای پایانی سال بنابر اعلام ستاد استانی مبارزه با کرونا با بهره گیری از ظرفیت حداکثری با استقرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی ساوه از توقیف خودروی افراد هنجارشکن در چهارشنبه آخر سال خبر داد

فرمانده انتظامی ساوه از توقیف خودروی افراد هنجارشکن در چهارشنبه آخر سال خبر داد