مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 18:402021-03-15سياسي

رونمایی از نماهنگ ملی «فصل شیدایی» با محوریت شهید علی انصاری


مدیرکل بنیاد شهید گیلان، از تولید نماهنگی در تراز ملی با محوریت شهید علی انصاری، تنها استاندار شهید کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: این نماهنگ تحت عنوان «فصل شیدایی» هم اکنون در حال فیلم برداری است.

- رونمایی از نماهنگ ملی فصل شیدایی با محوریت شهید علی انصاری ایسنا/گیلان مدیرکل بنیاد شهید گیلان، از تولید نماهنگی در تراز ملی با محوریت شهید علی انصاری، تنها استاندار شهید کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: این نماهنگ تحت عنوان فصل شیدایی هم اکنون در حال فیلم برداری است.

عبدالله پاکاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نکوداشت یاد و خاطره شهدا و پاسداشت حماسه آفرینی های آنان به یک روز و یک هفته ختم نمی شود و همه روزها متعلق به شهداست.

وی روز بزرگداشت مقام شهدا را فرصت خوبی برای بازنگری عملکرد مسئولان در قبال ترویج فرهنگ و معارف شهدا دانست و افزود: ماموریت اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران علاوه بر خدمات رسانی به جامعه هدف، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، هدف از اجرای برنامه های فرهنگی را زنده نگه داشتن روش و منش شهدا دانست و تصریح کرد: باید سیره و سبک زندگی شهدا را به نسل های جوان منتقل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از نماهنگ ملی «فصل شیدایی» با محوریت شهید علی انصاری

رونمایی از نماهنگ ملی «فصل شیدایی» با محوریت شهید علی انصاری