مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-15اقتصادي

350 راهدار حریم محورهای شریانی گیلان را پاکسازی کردند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: با نزدیک شدن به ایام نوروز 350 راهدار اقدام به پاکسازی حریم محورهای مواصلاتی استان کردند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: با نزدیک شدن به ایام نوروز 350 راهدار اقدام به پاکسازی حریم محورهای مواصلاتی استان کردند.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، از اجرای طرح پاکسازی حریم راه های شریانی استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: هر ساله با نزدیک شدن به ایام نوروز حریم محورهای مواصلاتی استان با تلاش راهداران پاکسازی می شود.

وی با بیان اینکه 350 راهدار در طرح پاکسازی حریم محورهای شریانی استان فعال بودند، افزود: تاکنون نسبت به اصلاح و نصب 2500 عدد تابلوی راهنمایی و رانندگی در سطح محورهای استان اقدام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان به تشریح اقدامات صورت پذیرفته در این راستا پرداخت و گفت: احیای 850 کیلومتر خطکشی، مرمت گاردیل به طول 25 کیلومتر، بازبینی و نگهداری سیستم های روشنایی تونل ها و راه های شریانی به طول 217 کیلومتر و نصب 1000 عدد استوانه ایمنی در سطح محورها از جمله این اقدامات است.

مرادی، از اجرای عملیات لکه گیری با آسفالت گرم به حجم 3500 تن و آسفالت سرد به حجم 150 تن خبر داد و خاطرنشان کرد: این عملیات براساس اولویت بندی راه های شریانی، اصلی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350 راهدار حریم محورهای شریانی گیلان را پاکسازی کردند

350 راهدار حریم محورهای شریانی گیلان را پاکسازی کردند