مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-15اقتصادي

ملاشیه اهواز 6 هزار انشعاب غیرمجاز با «شیلنگ» و «لوله روکار» دارد


معاون بهره برداری آب و فاضلاب اهواز گفت: 6 هزار انشعاب غیرمجاز در ملاشیه اهواز وجود دارد که با شیلنگ و یا لوله های روکار در مسیر اشتباه و با اتصال غیر استاندارد ایجاد شده است.

- افشین حاتمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در منطقه ملاشیه اهواز هفت تا هشت هزار خانوار ساکن وجود دارد که از این میان فقط یک هزار و 950 انشعاب مجاز دارند.

وی افزود: حدود 6 هزار انشعاب غیرمجاز در ملاشیه اهواز وجود دارد که به صورت غیراستاندارد با شیلنگ و یا لوله های روکار در مسیر اشتباه و با اتصال غیر استاندارد ایجاد شده است.

معاون بهره برداری آبفای اهواز تصریح کرد: چهار طرف این منطقه در طرح تفضیلی مشخص نیست و خیابان های منطقه روزانه در حال توسعه است که این موضوع باعث کاهش سطح خدمات رسانی به ساکنان فعلی می شود.

حاتمی یادآور شد: در اکثر خیابان های این منطقه مشترک رسمی وجود ندارد و در برخی نقاط نیز 150 متر لوله انشعاب کشیده شده و اهالی هم به صورت غیررسمی ساکن شده اند.

وی اضافه کرد: این استاندارد سازی نبودن انشعابات و استفاده از پمپ آب باعث می شود که آب زیرزمینی با شبکه آب تداخل پیدا کند که حداقل 50 خانه اطراف را درگیر مشکلات می کند.

معاون بهره برداری آبفای اهواز در پاسخ به این سوال که چرا اراضی خالی از سکنه منطقه مدیریت نمی شود عنوان کرد: در جلسات پیشین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاشیه اهواز 6 هزار انشعاب غیرمجاز با «شیلنگ» و «لوله روکار» دارد

ملاشیه اهواز 6 هزار انشعاب غیرمجاز با «شیلنگ» و «لوله روکار» دارد