مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-15اقتصادي

خروج 119 واحد تولیدی و صنعتی از تملک بانک ها در مازندران


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، احیای 832 قطعه آبندان، توسعه کشت گیاهان دارویی و توسعه اقامتگاه های بومگردی و گردشگری را هم از دیگر طرح های مهم و اولویت دار مازندران عنوان کرد و گفت: - با تلاش های صورت گرفته، علاوه بر جانمایی لازم در 175 نقطه ساحلی مازندران برای احداث اسکله های گردشگری دریایی، مجوز لازم برای احداث 72 اسکله نیز صادر شده است.

‎ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی استانداری مازندران، حسن خیریانپور اظهار کرد: از ابتدای امسال 186 واحد تولیدی و صنعتی به علت بدهی در تملک بانک ها قرار داشت که با برپایی 30 جلسه، 119 واحد از تملک بانک ها خارج شدند و به چرخه تولید بازگشت.

وی با بیان اینکه اکنون پرونده 28 واحد تولیدی و صنعتی مازندران که به علت بدهی در تملک بانک ها هستند، در دستگاه قضایی استان در دست بررسی است، اظهار داشت: تسریع در روند رسیدگی به این پرونده، گام بسیار مهمی برای احیای دوباره واحدهای تولید و صنعتی محسوب می شود.

خیریانپور گفت: از ابتدی امسال تاکنون با برپایی 65 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و 11 جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، گام های بسیار مهم و ارزشمندی برای احیای دوباره واحدهای تولید و صنعتی استان برداشته شد که خروجی بسیار مثبتی نیز به همراه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج 119 واحد تولیدی و صنعتی از تملک بانک ها در مازندران

خروج 119 واحد تولیدی و صنعتی از تملک بانک ها در مازندران