مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 07:402021-03-15فرهنگي

فراخوان جایزه مهرگان علم در حوزه محیط زیست


دبیرخانه جایزه مهرگان با انتشار فراخوان دوره های شانزدهم و هفدهم جایزه مهرگان علم از ناشران و نویسندگان کتاب های علمی- زیست محیطی که چاپ اول کتاب هایشان در سال های 1398 و 1399 منتشر شده است دعوت کرد سه نسخه از کتاب های خود تا پایان اردیبهشت ماه سال 1400 به دبیرخانه جایزه ارسال کنند.

- دبیرخانه جایزه مهرگان با انتشار فراخوان دوره های شانزدهم و هفدهم جایزه مهرگان علم از ناشران و نویسندگان کتاب های علمی- زیست محیطی که چاپ اول کتاب هایشان در سال های 1398 و 1399 منتشر شده است دعوت کرد سه نسخه از کتاب های خود تا پایان اردیبهشت ماه سال 1400 به دبیرخانه جایزه ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در بخش تشکل های مردم نهاد، دبیرخانه جایزه مهرگان از مدیر و یا اعضای مؤسس تشکل های مردم نهاد زیست محیطی دعوت می کند تا شرح حال مختصر و فهرست مهم ترین برنامه ها و فعالیت های خود را در سال های 1398 و 1399 به ضمیمه یک گزارش تصویری کوتاه (کلیپ) از اقدامات انجام شده در این دو سال به دبیرخانه جایزه ارسال کنند.

مدت زمان کلیپ ارسالی باید سه تا حداکثر چهار دقیقه باشد و متن ارسالی نیز از دو صفحه بیشتر نشود.

مهلت ارسال عملکرد تشکل ها پایان خردادماه سال 1400 است.

جایزه مهرگان علم در بخش یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست با ارزیابیِ مجموعه آثار یا خدمات کنشگران برجسته محیط زیست ایران به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جایزه مهرگان علم در حوزه محیط زیست

فراخوان جایزه مهرگان علم در حوزه محیط زیست