مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 14:452021-03-14حوادث

آماده باش 120 آتش نشان در چهارشنبه آخرسال


سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: در چهارشنبه آخر سال در همدان 120 آتش نشان در وضعیت آماده باش کامل قرار می گیرند.

- سید صادق پورسینا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: به منظور تامین ایمنی شهروندان در شب چهارشنبه آخر سال 120 آتش نشان در وضعیت آماده باش کامل قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه علاوه بر ایستگاه های ده گانه، 6 درمان در این روزهای سخت دوچندان شود.

پورسینا با اشاره به آماده باش و حضور مدیران ارشد عملیاتی در کنار آتش نشانان گفت: در این شب علاوه بر آتش نشانان شیفت آماده از نیروهای شیفت های استراحت نیز برای تامین هر چه بیشتر ایمنی شهروندان استفاده خواهد شد.

وی تصریح کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان  با چاپ و نصب بنر در نقاط مختلف شهر، چاپ و نصب پوستر در اماکن پر تردد مانند ادارات، مراکز خرید و ناوگان اتوبوسرانی و همچنین چاپ و توزیع بروشور با محتوای  آموزشی و هشداردهنده اقدامات پیشگیرانه ای  را در آستانه شب چهارشنبه آخر سال و روزهای پایانی سال انجام داده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان به شهروندان توصیه کرد همچون سال های گذشته با آتش نشانان همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه ضمن فاصله گرفتن از محل حادثه مراتب را به سامانه 125 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 120 آتش نشان در چهارشنبه آخرسال

آماده باش 120 آتش نشان در چهارشنبه آخرسال