مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-14بين الملل

عروس ملکه انگلیس در سودای ریاست جمهوری آمریکا


مگان مارکل برای آن که در آمریکا وارد سیاست شود از ملیت آمریکایی خود چشم پوشی نکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، روزنامه انگلیسی دیلی میل نوشت که مگان مارکل همسر هری شاهزاده انگلیسی از هیاهوی ایجاد شده به دلیل مصاحبه اش با اوپرا وینفری چهره سرشناس تلویزیونی آمریکا علیه خاندان سلطنتی برای آغاز حرفه سیاسی اش استفاده می کند تا به شکل مستقیم وارد کاخ سفید شود.

این روزنامه انگلیسی به نقل از یکی شخصیت های برجسته در حزب کارگر انگلیس که از جمله افراد کهنه کار در دولت تونی بلر نخست وزیر اسبق انگلیس بود و دارای روابط قوی با واشنگتن است، نوشت که خانم مارکل 39 ساله به منظور ایجاد کارزاری برای جمع آوری کمک ها برای رقابت بر سر ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا، با دموکرات های برجسته ارتباط برقرار کرده بود.

یک منبع نزدیک به مگان مارکل حاضر به اظهار نظر در این زمینه نشد اما این زوج (هری و مگان)عقاید سیاسی خود را زیاد پنهان نمی کنند.

این در حالی است که یکی از دوستان مگان مارکل سال گذشته به مجله فانیتی ویر گفت که یکی از دلایل چشم پوشی نکردن مگان از ملیت آمریکایی اش در زمانی که با یکی از اعضای خاندان سلطنتی انگلیس ازدواج کرد، این است که این کار به وی اجازه دهد گزینه ورود به سیاست در واشنگتن برایش محفوظ بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عروس ملکه انگلیس در سودای ریاست جمهوری آمریکا

عروس ملکه انگلیس در سودای ریاست جمهوری آمریکا