مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 13:052021-03-13حوادث

برخورد قاطع پلیس با افراد متخلف در شب چهارشنبه سوری


جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به برخورد قاطع پلیس با افراد متخلف در شب چهارشنبه آخرسال گفت: برخی از افراد که در این شب اقدام به سلب آسایش شهروندان کنند، - ایسنا/گیلان جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به برخورد قاطع پلیس با افراد متخلف در شب چهارشنبه آخرسال گفت: برخی از افراد که در این شب اقدام به سلب آسایش شهروندان کنند، دستگیر و تا 15 فروردین 1400 بازداشت خواهند شد.

سرهنگ حسین حسن پور در جمع مسئولان انتظامی، ادارات، نهادها و دستگاه های دولتی گیلان اظهار کرد: پلیس به مانند تمامی روزهای سال در ایام عید نیز با قدرت بیشتر حافظ جان، مال و ناموس مردم است.

وی با اشاره به برخورد قاطع پلیس با افراد متخلف در شب چهارشنبه آخرسال افزود: برخی از افراد که در این شب اقدام به سلب آسایش شهروندان کنند، دستگیر و تا 15 فروردین 1400 بازداشت خواهند شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با هشدار به رانندگانی که در شب آخرین چهارشنبه سال اقدام به برهم زدن نظم عمومی می کنند، گفت: خودرو این متخلفان توقیف و تا 15 فروردین 1400 در پارکینگ خواهد ماند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس استان با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و تقویت تیم های گشتی پلیس سعی در کاهش جرائم به ویژه سرقت در ایام نوروز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع پلیس با افراد متخلف در شب چهارشنبه سوری

برخورد قاطع پلیس با افراد متخلف در شب چهارشنبه سوری