مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-13سياسي

ثبت نخستین وقف برای زوج های نابارور در مازندران


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: واقف خیراندیش حاج امام علی براری عرصه و اعیان یک باب منزل مسکونی و مغازه خود به ارزش 15 میلیارد ریال را برای  کمک هزینه درمانی زوج های نابارور در روستای خطیرکلا قائمشهر وقف کرد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: واقف خیراندیش حاج امام علی براری عرصه و اعیان یک باب منزل مسکونی و مغازه خود به ارزش 15 میلیارد ریال را برای  کمک هزینه درمانی زوج های نابارور در روستای خطیرکلا قائمشهر وقف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی در گفت وگویی از ثبت یک وقف جدید در شهرستان قائمشهر خبر داد و اظهار کرد: واقف خیراندیش حاج امام علی براری عرصه و اعیان یک باب منزل مسکونی و مغازه خود را در روستای خطیرکلا وقف کرد.

وی مساحت این موقوفه را 369 مترمربع اعلام کرد و افزود: ارزش این وقف جدید 15میلیارد ریال است که یکی از وقف های شاخص شهرستان در ساری جاری به شمار می رود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: واقف خیراندیش این ساختمان و مغازه را با نیت کمک هزینه درمانی زوج های نابارور، مراسمات ملی و مذهبی، کمک به فقرا و طلاب نیازمند وقف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نخستین وقف برای زوج های نابارور در مازندران

ثبت نخستین وقف برای زوج های نابارور در مازندران