مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-13سياسي

کم رنگ کردن مشارکت در انتخابات هدف اصلی دشمنان است


مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: دشمنان در تلاش هسند با بهره گیری از ظرفیت های مختلف تبلیغاتی و رسانه ای حضور مردم در عرصه سیاسی و سرنوشت ساز انتخابات را کم رنگ کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سعید عسکری صبح امروز در جمع اعضای شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی در سنندج اظهار کرد: هرکس در زندگی سیره و روش پیامبر اسلام را الگوی خود قرار داد در دنیا و آخرت سعادتمند می شود.

وی از سیره و روش پیامبر اسلام به عنوان بهترین الگو برای هر انسانی نام برد و خاطرنشان کرد: ما به عنوان پیروان پیامبر خاتم باید روش و سیره زندگی ایشان را در تمام زوایای زندگی خود جاری و ساری سازیم.

وی توکل بر خدا در تمام زوایای زندگی را از شاخصه های رفتاری پیامبر خدا دانست و عنوان کرد: متوکلان تمام امور را وابسته به یک قدرت می دانند و آن خداوند است و معتقدند تمام علل و اسباب مقهور قدرت الهی و تحت اراده او عمل می کنند و این خود مرتبه ای از مراتب توحید است.

عسکری اضافه کرد: البته توکل معنای خاص خود را دارد، انسان باید تلاش و کوشش بکند و همه جوانب زندگی خود را بسنجد و در راه هدفش قدم بردارد و بعد هم برای رسیدن به نتیجه مطلوب به خدا توکل کند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور افزود: اینکه انسان در خانه بیکار بنشیند و حتی تمام وقت خود را به نماز خواندن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم رنگ کردن مشارکت در انتخابات هدف اصلی دشمنان است

کم رنگ کردن مشارکت در انتخابات هدف اصلی دشمنان است