مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 16:452021-03-12اجتماعي

قرنطینه شدن یک روستا در قشم به خاطر عروسی کرونایی


رییس ستاد مدیریت بیماری کرونای قشم از قرنطینه روستای دیرستان این شهرستان در پی ابتلای 15 نفر به کرونا به دلیل حضور در عروسی ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس ، علیرضا نصری شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به گستردگی شیوع کرونا ممنوعیت تردد در روستای دیرستان اعمال شده است.

وی افزود: تمهیدات برای قرنطینه کامل روستای دیرستان از توابع بخش شهاب با همکاری نیروی انتظامی، بسیج و دهیاری انجام می شود.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: پس از اعلام شبکه بهداشت و درمان مبنی بر نمونه گیری از 50 نفر از اهالی روستا و مثبت شدن نمونه 15 نفر جلسه اضطراری ستاد مدیریت بیماری کرونا در مرکز بخش شهاب تشکیل شد.

نصری ادامه داد: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت کرونا فعالیت های صیادی و گردشگری در اسکله کندالو متوقف خواهد بود.

فرماندار و رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان قشم با تاکید بر لزوم اعلام وضعیت هشدار از بلندگوهای مساجد روستا و بازرسی از صنوف روستا، اضافه کرد: مهمترین راه رهایی از این بیماری رعایت شیوه نامه ها است.

نصری گفت: برگزاری عروسی و شرکت در تجمعات مغایر با شیوه نامه های بهداشتی منجر به ابتلا این تعداد افراد روستا شده و متاسفانه نتیجه نمونه پنج نفر از مردم روستای دیرستان حاکی از درگیری با کرونا جهش یافته می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرنطینه شدن یک روستا در قشم به خاطر عروسی کرونایی

قرنطینه شدن یک روستا در قشم به خاطر عروسی کرونایی