مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-12سياسي

شوراهای شهرها باید محل توسعه و آبادانی باشد


شوراهای شهرها، باید محلی برای توسعه و آبادانی باشد نه تسویه حساب سیاسی و باندبازی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کامفیروز، حجت الاسلام محمد تقی زاده ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن است و اخیرا همگی در رسانه ها شاهد بودیم که به طور مستمر هر چند وقت یک بار، صدای فساد اخلاقی یا مالی یکی از اعضای شوراها یا شهردار در اقصی نقاط کشور به گوش می رسد.

وی اظهار داشت: این امر نشان از نظارت ضعیف بر تایید صلاحیت این افراد دارد و توقع ما از مجلس انقلابی این است که ضمن اعمال نکردن سلائق حزبی و شخصی، بر تایید صلاحیت ها نظارت دقیق داشته باشند تا با ورود افراد متعهد و متخصص شاهد پیشرفت و آبادانی کشور گردیم.

حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: ما شورایی را می خواهیم که مطابق اصل 100 قانون اساسی برای پیشبرد سریع برنامه های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و فرهنگی منطقه ی خود گام بردارد نه شورایی ناتوان که در اجرای وظایف خود باشد.

وی در ادامه با اشاره به گرانی های بی ضابطه و افسارگسیخته کالاهای اساسی ادامه داد: تورم و گرانی کالاهای اساسی مسئله ای است که هر چه تذکر می دهیم، گوش شنوایی برای آن پیدا نمی شود.

امام جمعه کامفیروز گفت: اخیرا که رهبر معظم انقلاب نیز با صراحت به برخی موانع در این زمینه اشاره فرمودند اما متاسفانه دولتی که مشکل آب کشور را هم به در چشم دوخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراهای شهرها باید محل توسعه و آبادانی باشد

شوراهای شهرها باید محل توسعه و آبادانی باشد