مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-12حوادث

کشف 70 قلم انواع داروهای کمیاب و نایاب در تهران


رییس پلیس فتا تهران بزرگ از برخورد با فروشندگان دارو در فضای مجازی خبر داد و گفت: در هفته گذشته طی دو عملیات مجزا بیش از 70 قلم انواع داروهای کمیاب از دو انبار بزرگ کشف و ضبط شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رییس پلیس فتای پایتخت، درباره خرید و فروش دارو در فضای مجازی گفت: هر گونه خرید و فروش دارو در فضای مجازی ممنوع است و هر موضوعی که مرتبط با سلامت مردم است، خط قرمز پلیس است و افرادی را که در این حوزه فعالیت می کنند، منطبق با قانون پیگیری می کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا نیز در هفته گذشته طی دو عملیات مجزا دو انبار دارو کشف شده است و بیش از 70 قلم انواع داروهای کمیاب، نایاب، تاریخ گذشته، داروهای انسولین و داروهای مرتبط با کرونا، اعصاب و روان، سقط جنین و داروهای سرطانی کشف کرده ایم.

در این راستا نیز 4 نفر متهم دستگیر شده اند و اقدامات ما کماکان در این خصوص ادامه دارد.

رییس پلیس فتا تهران بزرگ تاکید کرد: به شهروندان توصیه می کنیم که به هیچ عنوان داروهای مورد نیاز خود را در فضای مجازی جستجو و تهیه نکنند و حتما دارو را از مبادی رسمی که مورد تایید وزارت بهداشت است، تهیه کنند چراکه ممکن است سلامت شان در معرض خطر قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 70 قلم انواع داروهای کمیاب و نایاب در تهران

کشف 70 قلم انواع داروهای کمیاب و نایاب در تهران