مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-12اقتصادي

«سرگذشت شگفت انگیز حیات روی زمین» به چاپ دوم رسید


کتاب «سرگذشت شگفت انگیز حیات روی زمین» نوشته ریچارد داوکینز با ترجمه محمدرضا توکلی صابری توسط انتشارات معین به چاپ دوم رسید.

- کتاب سرگذشت شگفت انگیز حیات روی زمین نوشته ریچارد داوکینز با ترجمه محمدرضا توکلی صابری توسط انتشارات معین به چاپ دوم رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب سرگذشت شگفت انگیز حیات روی زمین نوشته ریچارد داوکینز با ترجمه محمدرضا توکلی صابری به تازگی توسط انتشارات معین به چاپ دوم رسیده است.

چاپ اول این کتاب اواخر سال 95 به بازار نشر عرضه شده بود.

این کتاب دربرگیرنده شرح دلایل، مدارک و شواهد نظریه تغییر و تحول جانداران یا نظریه فرگشت است که چارلز داروین، زیست شناس انگلیسی، ارائه اش کرد.

داروین با ارائه نظریه تغییر و تحول گونه های جاندار و برانگیختن نظریه ارسطویی، مبنی بر ثابت و بدون تغییر بودن شکل جانداران، زیست شناسی و پزشکی را برای همیشه دگرگون کرد و تاثیر مهمی بر دانش و تفکر فلسفی گذاشت.

ریچارد داوکینز معتقد است همان طور که بدون دیدگاه های گالیله، نیوتون و انیشتین، فیزیک بی معناست و بدون پذیرش نظریات آنان ساخت هواپیما و لکوموتیو امکان پذیر نمی شد، بدون نظریه تغییر و تحول جانداران، چیزی در زیست شناسی معنی و مفهوم ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سرگذشت شگفت انگیز حیات روی زمین» به چاپ دوم رسید

«سرگذشت شگفت انگیز حیات روی زمین» به چاپ دوم رسید