مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 16:152021-03-11اقتصادي

تعطیلی واحدهای تولیدی خط قرمز استان قم است


استاندار قم، تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی را اولویت مدیریت استان دانست و گفت: با اقدام های انجام شده 60 واحد راکد و نیمه راکد صنعتی و تولیدی در استان طی دو سال اخیر به مدار تولید بازگشته اند.

- ایسنا/قم استاندار قم، تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی را اولویت مدیریت استان دانست و گفت: با اقدام های انجام شده 60 واحد راکد و نیمه راکد صنعتی و تولیدی در استان طی دو سال اخیر به مدار تولید بازگشته اند.

بهرام سرمست، در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 99 طرح بزرگ شهرداری با اعتبار 10 هزار میلیارد ریال در سالن همایش های شهرداری قم، عنوان کرد: تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی به عنوان خط قرمز در استان تعیین و تمام امکانات برای جلوگیری از این موضوع به کار گرفته شد.

استاندار قم، استمرار حمایت های وزارت کشور در بهره برداری از قطار شهری قم را خواستار شد و تاکید کرد: بر اساس برآوردهای انجام شده، استان قم از نظر امنیت در سرمایه گذاری جزو سه استان برتر کشور است که این امر موجب جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در این استان شده است.

سرمست، با تاکید بر لزوم حمایت از شوراهای اسلامی شهر گفت: وحدت نظر و اجماع خوبی میان مدیران استان وجود دارد که نتیجه این همگرایی، حل مشکلات و گره گشایی از مشکلات استان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی واحدهای تولیدی خط قرمز استان قم است

تعطیلی واحدهای تولیدی خط قرمز استان قم است