مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 11:302021-03-10سياسي

آغاز پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در روزهای پایانی سال


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خراسان جنوبی اظهار کرد: پنجمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان در قالب توزیع 9 هزار بسته معیشتی در سطح استان آغاز به کار کرده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خراسان جنوبی اظهار کرد: پنجمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان در قالب توزیع 9 هزار بسته معیشتی در سطح استان آغاز به کار کرده است.

سید مجتبی موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خراسان جنوبی، امروز چهارشنبه 20 اسفند به رسانه های گروهی گفت: به مناسبت ایام خجسته ماه رجب، شعبان و فرا رسیدن سال جدید این مرحله از رزمایش در قالب توزیع 9 هزار بسته معیشتی در سطح استان آغاز به کار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خراسان جنوبی، ارزش ریالی هر کدام از این بسته ها را 350 هزار تومان بیان کرد و افزود: توزیع بسته های غذایی و بهداشتی را گروه های جهادی، خیرین و سازمان مردم نهاد بومی منطقه در نقاط محرومی که شناسایی شده است بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در همه ادوار در زمینه آبادانی و پیشرفت کشور قدم برداشته و امروز هم با تأمین بسته های معیشتی و بهداشتی و توزیع مناسب و رایگان ماسک به مبارزه با این بیماری منحوس برخاسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در روزهای پایانی سال

آغاز پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در روزهای پایانی سال